Всі категорії

Доставка та оплата

Доставка
     Доставку замовлень здійснюємо за допомогою служби доставки Нова Пошта. Вартість доставки оплачується покупцем, згідно з тарифами НП: https://novaposhta.ua/delivery Зі свого боку ми робимо все, що в наших силах, аби посилка приїхала до Вас у цілісності та безпеці. Тобто, перевіряємо товари перед відправкою, акуратно та надійно пакуємо, попереджаємо поштову службу про крихкість вантажу. При отриманні товару у відділенні Нової пошти необхідно перевірити його на цілісність. У разі виявлення пошкоджень чи неповної комплектації товару:
     Одержувач заповнює АКТ ПРИЙОМУ-ПЕРЕДАЧІ (бланк видає співробітник Нової Пошти) та робить фото пошкодженого товару; Фотокопію заповненого акта за підписом співробітника Нової пошти та фото пошкодженого товару в день отримання надсилаєте на Viber +380 98 365 06 42 або Telegram @My_Deco_shop.
     Після отримання підтвердження пошкодження товару з Вами зв’яжеться менеджер (в робочий час) для вирішення ситуації (повернення грошей за пошкоджений товар або повторного надсилання замовлення).


Оплата
     Замовлення надсилаємо після часткової або повної передоплати. При оформленні замовлення, Ви можете обрати зручний для Вас спосіб оплати:
- Банківською картою Visa і MasterCard
- Банківським переводом
- Післяплата при отриманні замовлення від служби доставки (залишок суми не враховуючи передоплати).

 Банківські карти Visa і MasterCard
     Оплата онлайн відбувається за допомогою платіжної системи Wayforpay, захищеної сертифікатами безпеки. Для захисту ваших даних ми використовуємо кращу технологію захисту даних в мережі інтернет. Може зніматись комісія згідно тарифів банку та платіжної системи.

Банківський переказ
    При оплаті банківським переказом банк може стягувати комісію (це залежить від банку). Після зарахування грошей на наш банківський рахунок ми оформляємо Ваше замовлення.

ФОП Маєвська Л. М.

ЄДРПОУ 3249903286

Юр. адреса: м. Одеса, вул. Героїв Крут, 33а


Готівкою при отриманні на відділенні «Нова пошта»
     Оплатити товар готівкою Ви можете при отриманні замовлення на відділенні поштової служби. При накладеному платіж одержувач оплачує: своє замовлення + 20 грн фіксоване і 2% від загальної суми замовлення (за пересилання грошей) + доставку Нової Пошти. Комісію за накладений платіж завжди оплачує покупець.


Нагадуємо, що навіть при розрахунку готівкою, необхідно внести часткову передоплату за замовлення.


Обмін і повернення товару
    Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів не рахуючи дня покупки. Згідно закону України «Про захист прав споживачів». Товар підлягає поверненню або обміну при дотриманні наступних умов:
• товар не був у експлуатації, збережено його товарний вид, споживчі властивості, товар не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, механічних пошкоджень (товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент передачі покупцю)
• товар повністю укомплектований і не порушена цілісність фірмової упаковки, повністю збережені всі ярлики, захисні плівки, збережена заводське маркування (товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент передачі покупцю).

Затрати на доставку поверненого товару, який немає дефекту несе покупець.

Як можна зробити обмін або повернення товару?
     Для повернення або обміну товару зверніться до менеджера за телефоном 096 - 19- 49 – 200. Також можете написати в Viber/Telegram. Менеджер зв’яжеться з покупцем в робочий час і повідомить адресу повернення. Та уточнить данні для повернення коштів (прізвище, імя, по-батькові, IBAN картки х якої здійснювалась оплата та ідентифікаційний код платника податків).

Грошові кошти за товар повернуться протягом 7 днів з моменту отримання нами товару.

При обміні менеджер надасть можливі варіанти на заміну та повідомить терміни відправки.

MyDeco Telegram