2. Кур’єрська доставка Нової пошти
3. Самовивіз з магазину (м. Одеса, вул. М. Говорова 10/6)
Оплата онлайн відбувається за допомогою платіжної системи Wayforpay, захищеної сертифікатами безпеки. Для захисту ваших даних ми використовуємо кращу технологію захисту даних в мережі інтернет. Може зніматись комісія згідно тарифів банку та платіжної системи.
2. Банківський переказ
Оплата рахунку за банківськими реквізитами. Може здійснюватись з банківської картки через термінал або мобільний додаток Вашого банку. При оплаті банківським переказом банк може стягувати комісію (це залежить від банку). Після зарахування грошей на наш банківський рахунок ми оформляємо Ваше замовлення.
3. Готівкою при отриманні на відділенні «Нова пошта»
Оплатити товар готівкою Ви можете при отриманні замовлення на відділенні поштової служби. При накладеному платіж одержувач оплачує: своє замовлення + 20 грн фіксоване і 2% від загальної суми замовлення (за пересилання грошей) + доставку Нової Пошти. Комісію за накладений платіж завжди оплачує покупець.
Нагадуємо, що навіть при розрахунку готівкою, необхідно внести часткову передоплату за замовлення.
Як швидко відправите моє замовлення?
Графік відправлень:
Понеділок, середа, четвер, субота.
Якщо замовлення надходить нам до 11:00, відправляємо в той самий день. Якщо після 11:00, то на слідуючий день відправки.
У мене виникли труднощі з оформленням замовлення, куди звертатися?
З будь-яких питань по замовленню Ви можете звернутись за телефоном (096) 19-49-200. Або можете написати в Viber/Telegram (096) 19-49-200 в зручний для Вас час. Менеджер допоможе вирішити питання в робочий час.
Графік роботи менеджерів:
Пн – Пт з 8:00 до 17:00
Сб з 8:00 до 13:00
Нд. - вихідний
Хочу змінити/скасувати замовлення. Чи можу це зробити самостійно?
Для зміни або скасування замовлення Ви можете повідомити на Viber/Telegram (096) 19-49-200 в зручний для Вас час.
Для обговорення деталей з Вами зв’яжеться менеджер в робочий час.
Графік роботи менеджерів:
Пн – Пт з 8:00 до 17:00
Сб з 8:00 до 13:00
Нд. – вихідний
Які у вас є знижки, акції чи подарунки?
Всі актуальні акційні пропозиції та знижки можете переглянути в розділі «Акції та знижки» за посиланням
Що робити, якщо товар прийде розбитий?
Якщо під час отримання замовлення Ви помітите, що товар пошкоджено. Обов’язково складіть акт-претензію на пошті (або при кур’єрській доставці) та відмовтесь від отримання. З Вами зв’яжеться менеджер для вирішення питання заміни товару чи повернення коштів. За можливості, повідомте менеджера (096) 19-49-200 Viber/Telegram, це прискорить процес.